Tuesday, November 11, 2008

답답해...

Last night Alyn told me, our school new batch student all like Big Bang, no more TVXQ. Although i like Big Bang too, but after listened it, still I feel sad, till now.

I understand the student all very young like Seung Ri's age, their music also lively, powerful and more towards to western style, their appearance really capture youngster's eyes. 10대 fans a lot... TVXQ already became others 선배, plus they changed a lot, mostly fans already move to 20대 이상... Can't deny, this is the RULES, entertainment field never ending comes out new ppl, new group, new tactic to tackle audiences.

But who cares? Just another new face, if they really NO TALENT, immediate will ignore he or she. Game rules No. 1.

1 comment:

alynchan said...

그렇지..
그때 선생님가 내가한데 지금 동방신기는 인기가 떨어져냐고 물어봤는데 내가 계속 설명을 했어요..
내가 인기떨어져는 것보다 급이달라져다고 말했어요.왜냐하면 선배가됐어서..
근데 나도 아는 것, 동방신기가 점점 인기 떨어질거야, HOT처럼, 신화처럼..
정말 영원히 가요계에서 살수없죠.이건 잔인한 세계야..
아무튼 동방신기가 가요계에서 신화될거예요.. ^^